skip to Main Content
+372 518 8442 info@miromodo.ee
  • Vali toode. Vasakul asetsevad tootekategooriad lihtsustavad toodete väljasõelumist. Märksõna abil osimiseks klõpsa ülal menüüs olevale otsinguvälja ikoonile. Vajuta huvipakkuva toote nimetusele ja tutvu tootega. Lisaküsimuste esitamiseks võta meiega ühendust kontaktide alt.
  • Lisa  ostukorvi. Toote erinevate mahtude korral tee valik. Pööra tähelepanu sellele, kas toode on laos olemas või saadaval järeltellimisel. Määra kogus ja klõpsa nupule LISA KORVI. Vaata ostukorvi või jätka ostmist.
  • Kontrolli ostukorvi sisu. Ostukorvi sisu saad alati kuvada, kui vajutad ülal menüüs olevale ostukorvi ikoonile. Vajadusel muuda kogust või kustuta toode ostukorvist ning vajuta nupule Uuenda ostukorvi. Ostu vormistamiseks mine kassasse.
  • Täida kontaktandmed ja loo konto. Kui omad juba kliendikontot, logi sisse. Külalisena täida kontaktiväljad ja määra loodavale kontole ligipääsuparool. Kui tarneandmed erinevad arvelduse andmetest, tee linnuke ja täida avanevad väljad. Kontaktandmeid saad alati muuta, kui liigud E-pood > Minu Konto.
  • Vali tarneviis. Üle 100 EUR maksva tellimuse korral lisandub tasuta tarne võimalus SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati. Pakiautomaati tarne korral määra selle asukoht. Kullerteenuse kasutamise korral vali paki kättesaamiseks sobiv ajavahemik. Kui soovid tellimuse või tarne osas meid millestki teavitada, kirjuta see märkuste lahtrisse.
  • Esita tellimus. Selle järgselt laekub Sinu meilipostkasti automaatne tellimuse kinnitus, mis näitab, et oleme Sinu tellimuse kätte saanud.
  • Arve saamine. Tellimuse eest maksmine toimub arve alusel. Arve saadame Sinu meilipostkasti hiljemalt tellimuse esitamisele järgneva tööpäeva jooksul.
  • Arve tasumine. Tee saadud arve alusel pangaülekanne MiroModo OÜ kontole. Arve tasumisel märgi selgitusse kindlasti arve number. Palun pea arvel märgitud maksetähtajast kinni, sest tasumata arve tellimus tühistatakse automaatselt.
  • Tarneviisid. Tellimuse saadame Sulle sobivasse SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati üle Eesti (üle 100 EUR maksva tellimuse korral tasuta). Võimaluse korral soovitame miinuskraadide puhul eelistada siseruumides paiknevat SmartPOSTi pakiautomaati, et vältida külmakahjustusi toodetele. Võimalik on kasutada ka SmartKULLERi teenust, mille puhul toob kuller tellimuse Sulle tööle või koju. Kui valid tellimusele ise järgi tulemise aadressile Krüsanteemi tee 9, Viimsi (tasuta), võtame Sinuga pärast arve tasumist ühendust ja lepime aja kokku.
  • Tellimuse lähetamine. Tellimuse paneme tööpäeviti teele 48 h jooksul pärast arve tasumist (v.a juhul, kui tellimus sisaldab ka järeltellimisega tooteid, mille korral saadame info tellimuse orienteeruva taarneaja kohta Sinu meilipostkasti hiljemalt tellimuse esitamisele järgneval tööpäeval; eeldatav tarneaeg järeltellimisega tooteid sisaldavatele tellimustele on 2-3 nädalat).
  • Tellimuse kättesaamine. Kui tellimus on jõudnud pakiautomaati, saadetakse Sinu mobiiltelefonile SMS uksekoodiga. Selle abil saad pakiautomaadist tellimuse kätte. NB! Saadetist hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates uksekoodi saatmisest. Kullerteenuse kasutamise puhul saadetakse Sulle tellimuse kättetoimetamise päeva hommikul SMS paki saabumise kellaajaga. Kuller helistab Sulle 15 minutit enne kohale jõudmist. Vajadusel saad paki ilma lisatasuta ka sobivasse pakiautomaati ümber suunata.
Back To Top